Bezorgen en ophalen


Je kunt jouw bestelling natuurlijk zelf bij ons afhalen, maar je kunt deze ook door ons laten bezorgen en weer op laten halen.


Zelf ophalen en terugbrengen
Je kan je bestelling ophalen en weer terugbrengen van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur. Bestelling mag één dag voor de huurdatum worden opgehaald en één dag na de huurdatum worden teruggebracht. Valt de huurdatum op zaterdag, dan mag de bestelling op maandag worden ingeleverd.


Bezorgen en ophalen
Wij kunnen uiteraard ook het transport verzorgen en je bestelling op ieder gewenst adres bezorgen en ophalen. Bij voorkeur bezorgen wij de materialen één dag voor het gebruik en halen wij het één dag na gebruik weer op.


Bezorg- en Ophaaltijden
De bestellingen worden indien mogelijk van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 17:00 uur bezorgd en/of opgehaald. Op aanvraag kan er ook in het weekend of de avonduren opgehaald worden.
Je kunt bij het bestellen een voorkeur aangeven voor het dagdeel voor levering / retour:

• 08:30 – 12:00 uur
• 13:00 – 17:00 uur

Wij proberen dan in onze planning zoveel mogelijk rekening te houden met je voorkeur. Voor een indicatie van de bezorg- of ophaaltijd kun je de werkdag voorafgaand tussen 15:00 en 17:00 uur telefonisch contact met ons opnemen.


Transportvoorwaarden

De verhuurartikelen worden op de begane grond bezorgd en opgehaald, direct achter de eerste drempel op een goed bereikbaar bezorg- en ophaaladres. Het bezorg- en ophaaladres alsmede de aanrijroute dienen voorzien te zijn van een verharde ondergrond (asfalt, bestrating of rijplaten).

Al onze verhuurartikelen worden zoveel mogelijk aangeleverd in kratten, kisten, rolcontainers, transportkooien en/of pallets. Deze emballage goederen blijven op het bezorgadres staan. Bij het ophalen van de bestelling dient alles net zo klaar te staan zoals je de bestelling van ons ontvangen hebt, op dezelfde locatie als waar de goederen zijn bezorgd.

Indien de goederen op de afgesproken tijd niet goed klaar staan voor transport en/of wij op een later moment de goederen dienen op te halen, worden hiervoor extra transportkosten in rekening gebracht.


Bezorgkosten
De kosten voor levering en retourhalen zijn afhankelijk van het afleveradres. De bezorgkosten zijn een éénnmalig bedrag voor het bezorgen èn ophalen van de bestelling.

Hieronder de transportkosten voor Zeeland. Voor leveringen buiten de provincie Zeeland kun je contact met ons opnemen voor een indicatie van de kosten.


Walcheren € 30,00

Bevelanden € 50,00

Schouwen Duiveland € 75,00

Goeree Overflakkee € 100,00

Zeeuws Vlaanderen € 125,00

Buiten Zeelandop aanvraag


Tegen een bepaalde toeslag kunnen wij ook leveren/retour halen buitenom onze reguliere werktijden. De hieronder vemelde bedragen zijn per rit (dus ophalen òf bezorgen).

maandag – vrijdag17:00 – 20:00 uur € 50

maandag – vrijdag20:00 – 00:00 uur € 100

zaterdag09:00 – 17:00 uur € 50

zaterdag17:00 – 20:00 uur € 150

zondag € 150


Hoe verwachten wij de materialen retour.


Controle
Wanneer de goederen in ons magazijn terug zijn, worden deze gecontroleerd en geteld.


Glaswerk, servies en bestek
Het volstaat om deze artikelen afgespoeld in te leveren. Verder dienen de artikelen gesorteerd en in dezelfde kratten te zitten als waar ze in geleverd zijn. Wanneer de artikelen onvoldoende afgespoeld of niet gesorteerd worden ingeleverd, rekenen wij voor deze artikelen € 0,10 per item extra


Linnen
Het linnen mag vuil maar wel droog geretourneerd worden.
Brandgaatjes, kaarsvet en schimmel is schade.


Schoonmaakkosten
Alle overige artikelen dienen schoon te worden ingeleverd. Zijn deze niet schoon retour, dan zijn we genoodzaakt schoonmaakkosten in rekening te brengen. Deze schoonmaakkosten worden berekend aan de hand van het aantal manuren


Manco’s
Bij breuk of vermiste goederen wordt de vervangingswaarde in rekening gebracht.
Bij beschadiging dienen de reparatiekosten vergoed worden.


Verpakkingsmaterialen
Alle verpakkingsmaterialen dienen weer geretourneerd worden.



Schade | storing | defect



Hoewel we ons uiterste best doen om alle artikelen netjes en in goede orde te verhuren, kan het gebeuren dat er wellicht iets niet in orde is. Controleer direct na ontvangst van je bestelling of alles in orde is en neem bij schade of manco direct contact met ons op.

Storing

Het is erg vervelend om tijdens jouw feest of evenement er achter te komen dat één van de gehuurde artikelen een storing geeft of defect is. Wij geven daarom altijd het advies mee om apparatuur vooraf te testen, zodat je er zeker van bent dat alles naar behoren werkt. Mocht je onverhoopt toch een storing hebben, dan zijn wij buiten onze openingstijden op het volgende nummer te bereiken: 0118 22 74 10

Schade

Als onverhoopt de aantalen artikelen niet kloppen of je ontvangt artikelen met schade, neem dan direct na ontvangst contact met ons op, zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Wacht hier niet mee totdat de artikelen weer retour bij ons komen, want klachten na gebruik worden niet meer in behandeling genomen. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor de gehuurde artikelen, nadat deze zijn bezorgd of afgehaald. Eventuele schade zal verhaald worden op de klant. Voor reparatie berekenen wij materialen plus arbeid. Indien er naderhand artikelen ontbreken of onherstelbaar beschadigd zijn, rekenen wij de nieuwwaarde van dit product.



Annulering


Een definitieve bestelling annuleren.


Op het moment dat je een bestelling definitief hebt vastgelegd en dus akkoord gegaan bent met onze opdrachtbevestiging, gelden de volgende tarieven bij annulering:


Tot 14 dagen voor uitvoering van de overeenkomst: 20% van de huursom
13-8 dagen voor uitvoering van de overeenkomst: 35% van de huursom
7-3 dagen voor uitvoering van de overeenkomst: 50% van de huursom
2 dagen of korter voor uitvoering van de overeenkomst: 75% van de huursom.


Heb je een specifieke vraag of behoefte aan advies op maat, dan kun je uiteraard altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.


Kom je er niet helemaal uit of kun je bepaalde artikelen niet vinden? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Bel 0622901010 of mail:info@loveweddingplanner.nl



Als je langs wilt komen om iets te bespreken of om artikelen te bekijken dan bent je uiteraard van harte welkom. Wel adviseren wij je om van te voren een afspraak te maken, zodat we tijd voor je kunnen vrijmaken.